sobota, 31 marca 2012

Debata

Wczoraj w Szeniu odbyła się debata :D było bardzo miło i smacznie :D Brałam udział oczywiście w części artystycznej. Śpiewałam razem z Justyną ,,Być kobietą" wymęczyła mnie troszkę z tą piosenką,ale warto było !:D wyszło bardzo dobrze. Pani Genbar powiedziała,że teraz nie da mi spokoju i,że będę śpiewała na koncertach charytatywnych itd. Oprócz tego występowała też Sara z Martyś-świetnie im taniec wyszedł !  Moja kochana klasa równie dobrze się spisała :)
                                       trzymajcie kilka fotek 
                                              z Pauliną 
                                                        Przed wystepem


Fotograf: Młoda : D



          czekam jeszcze na foty od Marcina .

http://www.youtube.com/watch?v=gFp7q-IJqno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz