piątek, 2 marca 2012

Siedemnastka na karku ! :D

 Dnia 2 marca 1995 r. o godzinie 21.45 przyszła na świat Sandra :) Oczywiście radość była nieziemska. Dziś dnia 2 marca 2012 r. Sandra obchodzi swoje siedemnaste urodziny.
Dziś już od godziny 6.15 dostawałam cieplutkie życzenia od Was za co jeszcze raz i pewnie nie ostatni podziękuje <3 Najbardziej miłe jest to,że ktoś po prostu pamięta :) oczywiście prezenty są również bardzo miłym darem.  Dziś zostałam wyściskana przez Gosiaka(a to pewnie nie koniec życzeń) i Paulinę,a gdy tylko weszłam na matmę było :,,Wszystkiego najlepszego Sandra".Składała mi również życzenia p.Zaporowska i powiedziała : ,,Żebym dalej była taka ambitna i pracowita jak jestem a wszystko będzie dobrze i żebym niczym się nie przejmowała". A Patrycja Jędrusik z początku holu w szkole krzyknęła :,,Najlepszego Sandra" .Jaro wyśpiewał mi STO LAT przez telefon razem z Julią w tle :)  Jak miło mieć taki dzień szkoda,że tylko raz do roku. Dziękuje za MEGA dużo życzeń w tym dniu. Życzyłabym sobie dużo zdrowia,cierpliwości i miłości taką jaką otrzymywałam do tej poty oraz żeby całe siedemnaste urodziny były takie jak szesnaste bo rok 2011 był dla mnie niezwykle miły  i dobry :) Byłam bardzo ciekawa ile życzeń otrzymam na facebooku i naszej klasie i powiem,że nie spodziewałam się takiej ilości życzeń :)

                       DZIĘKUJE Z CAŁEGO MOJEGO                                                            MAŁEGO SERCA ! 
Dziękuje również za prezenty 

                                   








i wiele wiele więcej ( tyle starczy,więcej nie wypisuję)
http://www.youtube.com/watch?v=wwCykGDEp7M


,,Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
"

_____________________________________________________________

SZUKAJĄ DOMÓW !!!!!!!
Dwa pieski (gładkowłose) i trzy sunie (kudłate) szukają domów.Mają ok.10-12 tygodni.Są już zdrowe,odrobaczone,przyuczane do zachowania czystości i bardzo wesołe.Będą niewielkie (poniżej kolana).
W chwili obecnej szczeniaki znajdują się w domu tymczasowym w Dąbrowie Górniczej,jednak nie będą mogły tam długo zostać.

Jeżeli chciałby ktoś adoptować szczeniaka to proszony jest o kontakt telefoniczny:
516 071 889 lub 604 991 488 .


                                   Jeśli tylko możesz zaadoptuj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz