czwartek, 1 marca 2012

SEJM ŚLĄSKI

Dziś klasy humanistyczne wybrały się na wycieczkę do Sejmu Śląskiego :) Była oczywiście telewizja Katowice i radio Katowice.Budynek zrobił na mnie duże wrażenie,tak samo jak wypowiedzi ... :D po 30 minutach miałam dość,ale to chyba z tego wszystkiego nie było najgorsze ;) porobiłam kilka zdjęć,a pani Zaporowska powiedziała tylko : ,,Kocham Cię" . Przydało by się jeszcze coś napisać jakoś ładnie i zwięźle w nagrodę będzie 6 (może wezmę to pod rozwagę). Po ponad godzinnym filmie czas się zbierać do domciu. I każdy rozszedł się w swoją stronę grupkami. Mentorem naszej grupki była Julia,która zaprowadziła nas prosto na przystanek nas tzn.(mnie,Darię i Klaudię). W połowie drogi nie mogło się obejść bez mojego pytania :,,Daleko jeszcze?''. Ucieszone wsiadamy do 814 i w drogę. Zadzwoniłam do Gosi żeby na mnie poczekała(jak może) na Adamieckiego to razem wrócimy,ale nie pomyślałam,że dojazd do Dąbrowy aż TYLE zajmie. Wyjechałam o 14.45 a w domu byłam o 16. Miałam jakże ciekawą wycieczkę krajoznawczą(Sosnowiec,Czeladź,Będzin i cała Dąbrowa). Nie polecam. Jak to mówi Klaudia : ,,Nigdy więcej" nie jadę do żadnych Katowic.










1 komentarz:

  1. hah ^^ bo ja jestem globtroter ! :D chyba mijam się z powołaniem :D

    OdpowiedzUsuń