poniedziałek, 24 grudnia 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT :-)

Wczoraj byłam na zakupach z tatą ponad 4 godziny.. Zwiedziliśmy wszystkie sklepy real, kaufland, biedronka, intermarche no i sklepy na Gołonogu .. Masakra jakaś :-) ale ciesze się, że już mam to za sobą :-) dziś jestem w typowym świątecznym nastroju, szkoda tylko, że taka plucha wczoraj tak pięknie prószył śnieżek <3 Już jest po 13 a o 16 będę już u babci i WIGILIA już dosłownie za kilka godzin <3 nie mogę się doczekać spotkania z rodziną i ten smak pierogów na który czeka się cały rok! Po WIGILII mam zaplanowane z Gosią and Wiolą tzw. KOLĘDOWANIE do którego przygotowałyśmy się miesiąc i mam nadzieję, że wyjdzie nam doooobrze :-) jutro próba na GÓRCE o 13 :-) Jak co roku planuję iść na pasterkę i jak co roku mi nie wychodzi zobaczymy jak będzie teraz. Zdjęcia z WIGILII dodam jak najszybciej.
A Wam życzę spokojnych, rodzinnych świąt ! <3 



     BUŹKA <3 
ŚPIEWAJCIE DUŻO KOLĘD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz