poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012/2013

Nadszedł czas podsumowania 2012 roku. Każdy zadaje sobie pytanie "Jaki on był?" "Jakie mamy postanowienia noworoczne?'' "Co zrobić żeby ten rok 2013 był jeszcze lepszy?" ...
Dla mnie ten rok był pracowity w szczególności w czerwcu i grudniu :-) ale ja lubię jak życie wyciska mnie jak cytrynę. Jest to rok niezwykłych wspomnień, ale także gorzkich chwil. Każdy rok niesie coś ze sobą. I mam nadzieję, że ten rok 2013 przyniesie nam dużo optymizmu, odwagi i wiary w siebie i swoje możliwości. Kilka planów mam na ten rok :-) Za 2 miesiące będę miała 18 lat i to na pewno wpłynie na mnie choćby w minimalnym stopniu  .. Kochani mam nadzieję, że ten rok przyniesie nam dużo obfitości ;-)





 zdjęcie pochodzi ze strony: FAJERWERKI
Życzę Wam spełnienia postanowień noworocznych oraz udanej nocy sylwestrowej !

2 komentarze:

  1. Najlepszego w nowy rok!:)


    nominowałam cie do Liebster Blog Award, luźna zabawa internetowa, udział nie wymuszany.;) szczegóły na blogu.:))

    :***

    OdpowiedzUsuń