czwartek, 5 lipca 2012

Zakończenie roku szkolengo

Obiecałam i jest :) Post w temacie zakończenia roku szkolnego i rozpoczęcia ... WAKACJI! Jeśli chodzi o zakończenie roku to klasa Ia LO była w tym roku 2 tygodnie przed poinformowana,że cokolwiek ma zrobić,ale spokojnie pełen luz i spontan ; )Prowadzącymi byli Julia i Olaf..Za muzyczną część artystyczną byłam odpowiedzialna ja i Nicol :) wybrałam dwie piosenki : Sami-"Lato" i na sam koniec Video-"Idę na plażę" a Nicola Pod Budą-"Na końcu mapy",która ostatecznie nie została wykonana. Zamiast tego pani Zaporowska zatwierdziła : "Jedzie pociąg z daleka" i tak się stało :) oprócz tego Marcela zagrała na skrzypcach a Daria z klasy Ib na flecie poprzecznym "Falling Slowly" :) reszta klasy była tzw. chórkiem :) Myślę,że całkiem dobrze i przyzwoicie nam to wyszło :) Mam mało zdjęć z akademii bo wolałam żeby mój fotograf/kamerzysta-Paulina,której serdecznie dziękuję robiła filmy,gdy śpiewam :) i tak ich nie umieszczę! :p Bardzo wielkie podziękowania za podkłady dla pana Tomka,który zawsze ratuję mi skórę nawet dzień przed :) Raczę zakończyć ten post pisząc DO WRZEŚNIA KOCHANA KLASO..Ale niby po co ? 



 Jeśli ktoś ma troszku więcej zdjęć to piszcie :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz