piątek, 1 marca 2013

Racibórz

Witam w nowym miesiącu ;-) ten miesiąc rozpoczęłam bardzo dobrze ! Właśnie kilka godzin temu wróciłam z Raciborza..to 100 km z DG... W sumie pokonałam dziś 200 km ;-) Ale warto było!

Ja, Daria wraz z nauczycielem języka hiszpańskiego panią Justyną Markiewicz wybrałyśmy się w podróż na I ogólnopolski konkurs piosenki hiszpańskojęzycznej w Raciborzu. Konkurencja była liczna i był wysoki poziom pod względem wokalnym, ale również instrumentalnym. Wraz z Darią zdobyłyśmy kolejne doświadczenie i mogłyśmy wystąpić przed Anią Wyszkoni, która zasiadła w fotelu jurorskim. Pozostała nam bardzo miła pamiątka w postaci zdjęcia. Po stresującym występie czas na nic innego jak "Da Grasso" i pyszną pizzę ;-) Racibórz to miasto z pięknym rynkiem i sympatycznymi przechodniami. Korzystając z okazji zwiedziłyśmy ZAMEK PIASTOWSKI oraz rynek Raciborza. Wyjechałyśmy z CENTRUM DĄBROWA o 9.03 natomiast wróciłyśmy o 18.03, pogoda za bardzo nam nie sprzyjała szczególnie z rana, długość podróży też nie, ale zostały bardzo miłe wspomnienia, zdjęcia oraz uśmiech, który nieustannie nam towarzyszył przy pani Markiewicz. Naszym hasłem przewodnim będzie " La ciuda DG" ;-) To mój najbardziej spontaniczny konkurs :-)

POLECAM TAKIE KONKURSY ! 

                                             Z Anią Wyszkoni i Darią 

        cudownie tu wyszłam (DARIA, JA, PANI MARKIEWICZ)


 Przed restauracją "kuchennych rewolucji" Magdy Gessler
                        

 fotografie : Pani Markiewicz ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz