środa, 20 marca 2013

4 rzeczy

Już jutro zaczyna się kalendarzowa wiosna, a co za tym idzie Dzień Wagarowicza (jakież to ważne święto dla uczniów). Nie skorzystam w pełni z tego przywileju, ponieważ jutro mam konkurs w Domu Kultury w Ząbkowicach. Pomimo, że konkurs zaczyna się dopiero o 17 to jestem zwolniona z lekcji ;-) idę tylko na geografię, nie mogę doczekać się kartkówki z MAPY EUROPY ... (dziękuję Paulinko jeszcze raz za MAPKĘ) .. Po dzisiejszej próbie odwiedziłam mój ulubiony sklep, gdzie mogę kupować bez ograniczeń <3 Wybrałam się z Paulinką, a po chwili dotarła również Julka :-P 

Julia miałaś racje jest za duża.. coś muszę z nią wymyślić ..
 sweterki to jak najbardziej udane zakupy 

 Paulinka dla Ciebie różowy, troszkę za duży, ale fajny ! ;-)
 Od mojej cioci. Mądrze wyjść w półbutach na pluchę.. Takie skarpety w prezencie, słodziutkie i cieplutkie <3 robione ręcznie na drutach ( robota pra babci mojego kuzyna) :-)



Loreen - Euphoria

1 komentarz: