wtorek, 5 marca 2013

Moja 18stka ;-)

2ego marca o godzinie 21:30 18ście lat temu urodziła się Sandra..;-) tak już 18ście lat minęło .. ;-) 
Bardzo hucznie wraz z moją rodziną świętowałam moje urodziny w restauracji MAXIM. O 17 zaczęła się impreza a skończyła całkowicie o 3 :-) (lub lekko przed 3 ). Otrzymałam mnóstwo pięknych życzeń, kwiatów, pysznych czekoladek i innych prezentów. Otrzymałam od rodziców piękny tort o którym wcześniej nie miałam pojęcia to była niespodzianka.. oraz 18ście czerwonych róż i mikrofon oraz wspaniałe urodziny w restauracji :-* do gorących rytmów prowadził nas DJ Andrzej ;-) było cudownie, lepszej 18stki nie mogłam sobie wyobrazić ... :-) 


                TORT
 PREZENTY
 KUCHARZ Z UDŹCEM
 Z CIOCIĄ I WUJKIEM
 Z WIOLĄ
 Z GOSIĄ
 Z CHRZESTNYMI
 Z MAMĄ
 Z PRA BABCIĄ I BABCIAMI
 Z WUJKIEM, CIOCIĄ I DAWIDEM
 Z DJ ANDRZEJEM
 CZAS NA TAŃCE ...
 TAKIE NA KONIEC
UMIEŚCIŁAM TYLKO WYBRANE OCZYWIŚCIE NIE WSZYSTKIE ZDJĘCIA 
WSZYSTKIM BARDZO JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA PREZENTY I ŻYCZENIA A SZCZEGÓLNIE MOIM RODZICOM <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz