środa, 5 września 2012

Sierpniowe łowy

Korzystając z tego,że mam w końcu internet zaczynam się brać do pracy :-)
Tak nadszedł czas, aby pokazać "sierpniowe łowy" . Ostatnio zaczęłam szperać w szafie i znalazłam bardzo ciekawe ciuszki w których się totalnie zakochałam. Oprócz tego w tym miesiącu miałam nalot na buty :) w końcu musiałam sobie kupić butki wyjściowe(na rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego, akademie i wgl) to był ciężki i trudny wybór bo takie buty nie wybiera się na miesiąc :) Przez 4 lata służyły mi jak ja to mówię "kaczuszki" które są wygodne, ale postanowiłam, że czas na zmiany :D oprócz tego kupiłam z wielkim ryzykiem białe trampki i do tej pory jakoś tego nie żałuję. No i oczywiście adasie na zbliżającą się jesień ... [!] Poszukałam po różnych sklepach sweterków na nieco chłodniejsze dni. Uwielbiam wyprzedaże i na prawdę warto kupować w takim okresie w C.H POGORIA. Jak tylko zobaczyłam suuuuper okazje w I'm na biżuterie to rzuciłam się jak mały szczeniak. Moją zasadą w ubieraniu i wybieraniu ciuszków jest "tanio a modnie". 
Oto CZĘŚĆ moich  łowów 










uzupełnię jeszcze posta w wolnym czasie :-) to tyle :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz