środa, 15 lutego 2012

Valentine's day! ♥

Tak,wiem Walentynki były wczoraj,ale jakoś nie miałam czasu i wgl...Nie ważne ; ) Dostałam przede wszytskim słodkości.Sądzę,że ja mam codziennie walentynki,gdyż codziennie jestem kochana przez ludzi <3 i to uczucie odwzajemniam :D (nie pytać jak zboczuchy).Wczoraj wysłałam życzenia m.in Miśkowi,Julii,Jarkowi,Roksanie itd życzę im DUŻO miłości,tak jak każdemu oczywiście.Nic nie jest piękniejszego od MIŁOŚCI. Najważniejsze to być szczerym w stu procentach i kochać,po prostu KOCHAĆ : ) 
Dostałam cieplutkie życzenia i ..
                                              ciacho od taty z serduchem : D 
                                           i od Szcześniaczka MILKE
     oczywiście skosztował ze mną ; )

LOVELY SONG
http://www.youtube.com/watch?v=iR0ec807yi8&ob=av2n 

1 komentarz:

  1. 100% prawdy! :) kochamy i jesteśmy kochani zawsze! bez względu czy w kalendarzu mamy 14 lutego czy 10 czerwca! :)

    Tobie również OGROMU MIŁOŚCI, ZAWSZE! Bo to najpiękniejsze co może być. :)

    OdpowiedzUsuń