sobota, 18 lutego 2012

Słońce

Dziś zawitało słońce i ciepło :) Postanowiłam się wybrać na spacer z Gosią,Roksaną,Bartkiem i Kubą. Porobiłam jak zwykle ,,trochę''fotek. Jak wróciłam do domu to miałam w butach jak to mówię BAJKAŁ. Nogi mnie troszkę bolą,ale to przyjemny ból :D Częstujcie się fociszami :*  
                                                   
                                              Kuba&Bartuś :) 


                                                              Szcześniaczek

                                                 Kubusińki



                                                             z Roxaną
                                                  Słonko


                                          autorka powyższych zdjęć
song
http://www.youtube.com/watch?v=mgEixhE3Oms 

1 komentarz: