niedziela, 15 stycznia 2012

Snow

TAK!Jest,już tak DŁUGO oczekiwany ŚNIEG. Na dodatek dość sporo napadało ! Uwielbiam śnieg jak płatki śniegu opadają na ziemie,dachy itd. Przy czym dni,gdzie szybko zapada zmrok stają się jaśniejsze i pomimo tego cieplejsze. O godzinie 16 wybrałam się na spacer z Gosią i psem ; ) przy okazji spotkałam kuzyna,który miał niezłą frajdę przy zjeżdżaniu z górki :D od razu przypomniały się lata młodości ... Właściwie to bez przesady aż taka stara to jeszcze chyba nie jestem. Może cofnę się i poprawie od razu przypomniały mnie się  lata dzieciństwa. Owszem nikt mi teraz nie zabroni wziąć sanek albo ładnie nazwę ,,pupolota" i pozjeżdżać,ale to już nie ten wiek i nie te kości :p Dobra żarty żartami a teraz dzielę się moją wisienką na torcie :)

                                                  zdjęcia z piątku 
   zaczął padać śnieg jak byłam w szkole połowa szkoły była przyklejona do szyby i robiła fotki ;) 





 
                                                      fotografie z dziś






                                                    z fotografem <3

          
dziękuje bardzo za miły spacer :*
song na dziś : http://www.youtube.com/watch?v=p-ERm-bpnFg&feature=g-vrec&context=G294c103RVAAAAAAAABA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz