niedziela, 8 stycznia 2012

One day

Wczoraj zaplanowałam sobie taką małą sesję ... Dawno mnie tu nie było,więc postaram się nadrobić ,,w miarę" tyle ile się da . Minęły święta,sylwester a także długi weekend ;/ chodzi mi tutaj o święto Trzech Króli i weekend. Jak zwykle nie dopisała pogoda . Ostatnio niestety mam tak,że co się  polepszy to się ... (chyba nie muszę dokańczać). Tak dużo jeszcze przede mną trudnych decyzji a przede wszystkim rozwagi. W tym tygodniu mam 4 testy oraz 1 kartkówkę po porostu CUDOWNIE. 

                                                                  Efekty sesji

                                                   Zacznijmy od Kuby :-) 




                                                             Kuba z Roxaną ; )


                                            autorka powyższych zdjęć z Kubą i Roxaną ; ) 


                                               i tym widoczkiem zakończmy sesję ; D      
          


ps. Przepraszam jeszcze raz <3 nie chciałam żeby tak wyszło :(


song : http://www.youtube.com/watch?v=b3HeLs8Yosw&ob=av2e

1 komentarz: