wtorek, 13 grudnia 2011

Małe rzeczy ; )

Dziś wybrałam się do pogorii na ,,polowanie" jak to mówi Julia ; ) Miałam sobie kupić tylko buty,ale nie mogłam się oprzeć małym rzeczą.. :D Postanowiłam podzielić się moimi małymi zdobyczami nie tylko z dziś ale również kilku dni :) A na ten POŚCIOR,który obiecałam musicie poczekać,gdyż and iż to zajmie mi TROSZKĘ czasu :)
                                                         BUTY
                                                                 CCC

                                                        RĘKAWICZKI
                                            dla mamy :)        NANU-NANA
                                                  for me    ;D              NANU-NANA

                                                             perfumy la rive
                                                             C-THRU 

                                               Kremik :) EVELINE (polecam)

                                                  moje niezbędniki :) nivea-pomadka,błszczyk(mrowiący) avon

                                         zestaw( ołówek+długopis) w futerale ze skórki :)
to już tyle :) krótki zwięzły i na temat :)
song : http://www.youtube.com/watch?v=hSH7fblcGWM

1 komentarz: