sobota, 3 grudnia 2011

Małe dzieła :D

Dzisiaj z okazji,a właściwie musi być jakaś okazja? No właśnie,po prostu chciałam i miałam wenę twórczą więc sięgnęłam po aparat i proszę jest :) Już mamy grudzień a śniegu ni widu ni słychu. Mam nadzieję,że do świąt spadnie bo święta bez śniegu to nie święta. Nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć na śniegu ; ] i tej atmosfery... Tego odśnieżania przed domem :D i tego zgrzytu pod nogami.
                                              L I Ś C I E


                                      
                                            Trochę nieba

                                             The Moon
                                          mmm. orzeszek :D
Fotografia orzecha to już po przyjściu do domu ,zagrzałam się i zabrałam się za obieranie i delektowanie orzeszkami i tak jakoś wyszło (z przypadku).

http://www.youtube.com/watch?v=JTqtieJBaYk

4 komentarze: