piątek, 25 listopada 2011

z Szcześniaczkiem :*

Ten post będzie dla Bartusia i z Bartusiem <3 Moim ,,aniołkiem" ;p jest słodziutki (do czasu-żart). Spędzam z nim minimum 3 godziny tygodniowo od kąt mieszka na tym samym osiedlu co ja xD Dziś gdy spędzałam z nim czas,wpadliśmy na pomysł,aby porobić kilka fotek. Pomyślałam,że należy podzielić się zbiorem ,które udało nam się zebrać. Jutro 18stka i będzie ... ostro. Liczcie na jakieś zdjęcia i to w stu %ach ; ) Myślę,że ode mnie to tyle. 
Miłego wieczora i weekendu , buźka . :* 

                                      Zaczynamy od zdjęć Szcześniaczka <3  


                                                  małe dzieło Bartka
                                       ze mną :D

                                    autorem tych zdjęć niżej jest sam Bartosz :)



                                       i na sam koniec



      nie mogłam się oprzeć (zdjęcie z wakacji),wystarczy nas tylko na chwile zostawić samych :D





Muzyka na wieczór : http://www.youtube.com/watch?v=CGUw0und0HM


Bye :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz