sobota, 19 listopada 2011

tylko mnie nie strasz!

Dzisiaj tak mnie naszło na zdjęcia chyba z nudów. Ale mam nadzieje,że będzie się podobać :p Post dedykuje Miśkowi :*** dziękuje bardzo za dziś i wgl jutro Cię nigdzie nie puszcze! <3 W poniedziałek zebranie o 18.00 ta godzina będzie mnie dręczyła dość długo ; ) mam nadzieje,że moje niektóre oceny nie popsują mi planów,nie jest źle ale dobrze też nie jest :] zależy na jakie przedmioty się patrzy. We wtorek idę z moją cudowną jakże klasą do kina na ,,Sala samobójców"  o 9 i zdążymy chyba tylko na fizykę (jaka szkoda). Oglądajcie,podziwiajcie i chwalcie :D











                                              Dodatki
                                 lakier dor jest świetny chodzi mi w szczególności o kolor !
                                 i w dodatku jest bardzo tani ; ) tani a praktyczny.

                                         po prostu mnie się podobają :)

to tyle co mam do pokazania dziś :)
song na wieczór : http://www.youtube.com/watch?v=i8r-nQ5ssXU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz