wtorek, 15 listopada 2011

autumn time ! ; )

tak,tak wiem,że jesień jest od hm. 23 września,ale reguły są po to żeby je łamać . Patrze teraz przez okno widzę szarówe i wgl zimnoo. Już wolę żeby padał śnieg,ale do świąt mamy aż 38 dni (ale to zleciało),już się nie mogę doczekać .. ; D nawiązując do jesieni to naprawdę piękna pora roku,szczególnie jak świeci słońce i szeleszczą  liście. Pamiętam jak dopiero zaczynałam rok szkolny i myślałam jak to będzie w LO and so on. A tu proszę 3 miesiąc i żyje ; p . Nie będę zanudzała ile to ja mam nauki itd,bo każdy ją ma i nie odkryje tutaj Ameryki. Tak na rozweselenie tego szarego dnia 

                                         Las w pełnej okazałości :)
                                            robione na górce :)
                                           forest c.d
    tak,tak,wiem,że nie na temat ale megaśne jest to zdjęcie(tak na koniec) 
                                                  Bruder :*

                         a oto moja twórczość własna do gazetki : )
tytuł : ,,Już liść opadł-jest listopad"- Sandra Jankowska
Lany wosk,
I wróżb smak
Śnieg będzie tuż,tuż
Ćmy już brak
...
Opadł liść,szeleści liść
Pada deszcz
A w naszych
Domach tylko
Łyk kawy i szmer ...

 http://www.youtube.com/watch?v=037uSAIahho                     zamknij oczy i posłuchaj ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz