czwartek, 6 marca 2014

19 już

Październik, listopad, grudzień, styczeń, luty i JESTEM :-D Za 2 tygodnie wiosna i czas odświeżyć mojego bloga. Mam chwilkę czasu na oddech. Teraz miałam próbne matury z OKE i ... jeśli chodzi o matematykę czyli (najgorszą zmorę)  dla uczniów to zdałam! i Jestem mega szczęśliwa, oby tak wyszła matura w maju :-) 
W marcu mam kilka ważnych dat
2 marzec - moje urodziny 
3 marzec - urodziny Mojej Mamy <3 
8 marzec - DZIEŃ KOBIET 
w marcu wiele urodzin moich bliskich i znajomych 
jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla : Mojej Mamy, Patrycji G, Patrycji R <3 
Oczywiście w dniu urodzin otrzymałam wiele życzeń i dziękuję bardzo za pamięć wszystkim! 

z tygodnia na tydzień coraz bardziej uświadamiam sobie, że za 7 tygodni KONIEC SZKOŁY 
Nauczyciele spieszą z ocenami, gdyż ten semestr jest krótszy.
Już mam rozpiskę w kalendarzu :
25 kwiecień - zakończenie roku szkolnego 
5 maj egzamin maturalny z języka polskiego 
6 maj egzamin maturalny z matematyki 
7 maj egzamin maturalny z języka angielskiego 
8 maj egzamin maturalny z języka polskiego (rozszerzenie) 
13 maj ustny egzamin z języka polskiego 
19 maj ustny egzamin z języka angielskiego 
i... ZACZYNAM NAJDŁUŻSZE WAKACJE W ŻYCIU :-D 
cudownie... 

                                  


    Luty sesja 


   fotograf moich zdjęć : Gosia :-) 


 Teraz szczypta prezentów 
                               
Każdy wie jaki prezent mi dał i jeszcze raz tym osóbkom bardzo dziękuję) <33

Kosmetyki... 
i ich ocena w skali od 1 do 5 
Maseczki z AVON jak najbardziej na TAK! 5 
Ostatnio najczęściej stosuję z chińskim żeń - szeniem (ostatnia) i z czarnym kawiorem są super. 
Skóra jest po nich gładka i naprężona. 

Krem tak zwany do wszystkiego ;-) 4 
Kuleczki hmm.. najbardziej jestem zadowolona z dwóch pierwszych (5) ostatnia (3) 
Kremy do rąk .. z 4 pór roku jak zawsze niezawodne na 5! natomiast z AVON również godna polecenia i pięknie pachnie ;-) 

Miłego wieczorka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz