niedziela, 18 listopada 2012

Jesienne łowy

Wczoraj byłam na sesji z Julką :-) zdjęcia już niebawem. Yyy.. teraz pochwale się i podzielę tym co ostatnio złowiłam w m.in a może przede wszystkim w sh ( second - hand)   :) Otóż można jak co nie którzy wiedzą wyszukać bardzo ciekawe " szmatki", które są praktycznie niezniszczone i ładne  ! Ja chodzę zwykle co środy i pomimo, że są to tylko wyprzedaże po 1 zł to naprawdę wiele ciuszków tam znalazłam i nie tylko :-) 
                                STARTUJEMY ! 
                 Zacznę od torebek :-)   


         Kurteczka na wiosnę/ ciepłą jesień :-)
  KOMPLET NA ZIMĘ szal- sh natomiast czapa targ( Morcinek)
                                Dres

                                   Koszula
      Przypinka - Bravo
 Bluzka bardzo praktyczna pod nią wkładam nieco dłuższe bluzki( z rękawkiem 3/4)
                     i  na koniec bluza
               mam tego nieco więcej więc potraktujmy to jako I TURA ;-)

                         Teraz lakiery z DROGERII POLSKICH 

                               do szkoły jak najbardziej ;-) 
              * uwielbiam robić zdjęcia lakierom jeszcze TAK niewidoczne ;-/ 
oraz perfumy LA RIVE and NIVEA INVISIBLE 
*czarne pozostaje czarne, białe pozostaje białe ;-)


miłej niedzieli kochani <3

1 komentarz:

  1. zakupy jak najbardziej udane^^ torby... kamizelka <3! no ekstra:) gratuluję:)

    i zdjęcia myślę też nam fajnie wyszły;))

    OdpowiedzUsuń