wtorek, 22 maja 2012

Komunia Kingi :)

Dnia 20.05.2012r. odbyła się komunia Kingi w Częstochowie:) dzieciaki były bardzo dobrze przygotowane :) a co za tym idzie wszystko sprawnie i dobrze poszło na mszy świętej :) Kinga bardzo ładnie z innymi dziećmi zaśpiewała psalm i jeszcze taki song dla rodziców w podziękowaniu. Oczywiście każdy z dzieci czekał z upragnieniem na ciepły obiadek i ... PREZENT!Po mszy wybraliśmy się do restauracji,,Pokusa".  Kinga została obdarowana prezentami z każdego była zadowolona(a próbowałaby nie ! ) :D po obiedzie,torcie...itd stwierdziłam,że czas by się przejść,bo już nie mogłam patrzeć na ten zastawiony stół. Bardzo zainteresowały mnie ciekawe widoczki i wyciągnęłam Klaudię,aby porobiła mi ,,kilka" zdjęć,pokazałam jej co i jak chce żeby wyglądało i dość szybko załapała i powstały oto te cudeńka :)



                                                   druga kreacja :)

                    fotograf : Klaudia :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz